Handelsbetingelser
Vi bestræber os på at besvare dine henvendelser hurtigst muligt.
Fragt & Levering
Restordre leveres indenfor få dage op til 45 hverdage.
DAO-Pakkeshop (1-2 dages levering): 35,00 DKK
DAO-Direkte (1-2 dages levering): 35,00 DKK
GLS-Omdeling til erhverv (1-2 hverdages levering): 59,00 DKK
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte Sæbeboblen via vores formular på hjemmesiden.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
naevneneshus.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her – https://ec.europa.eu/odr ”
1. BESTILLING
På www.saebeboblen.dk kan du kun bestille varer via vores hjemmeside. Hvis du har forespørgsler til varer, som ikke er på siden, er du altid mere end velkommen til at kontakte os pr. mail.
1.1. Kompatibilitet
Oplysninger om tekniske data og specifikationer fra producenten eller fra sælgers hjemmeside er kun vejledende. Køber har selv ansvaret for udvælgelsen af ydelsen og for opnåelse af det ønskede resultat med købet.
Sæbeboblen kan ikke holdes ansvarlig for kompatibilitetsproblemer, som følge af ændringer i konfigurationen af saebeboblen.dk komponenter. Er du i tvivl om kompatibilitet, skal du kontakte os med spørgsmål om produktet over telefon eller vores formular på websitet.
1.2. Priser
Alle priser på websitet er i danske kr. og inkl. 25% moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser, og er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland. Der tages forbehold for: Valutaændringer, force majeure, afgiftsændringer.
En juridisk bindende aftale mellem dig og webshoppen er først indgået, når din betaling er registreret. Du vil modtage en ordrebekræftelse eller faktura pr. mail til den mail, du har indtastet ved bestillingen.
Vi forbeholder os til at annullere din ordre helt eller delvist, fx som følge af pris- og tekstfejl eller udsolgte varer, og hvis det sker, vil du naturligvis blive underrettet herom pr. e-mail. Når du har afgivet en ordre på webshoppen, vil du automatisk modtage en e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke varer du har bestilt.
Når du handler på saebeboblen.dk indgås aftaler på følgende sprog: Dansk
2. BETALING
På www.saebeboblen.dk kan der betales med:
Mobilepay (Intet gebyr)
Dankort/ Visa (Intet gebyr)
Diners Club (Intet gebyr)
Mastercard (Intet gebyr)
Visa Electron (Intet gebyr)
Paypal
Forudbetaling – Via Bankoverførsel – Vær i den forbindelse opmærksom på, at du ved denne betalingsform ikke er dækket af indsigelsesordningen.
Betales med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Du har mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem.
Dermed er du bedre sikret, end i den fysiske verden, hvor du har en selvrisiko på 1.200, – kr. når dit dankort misbruges ved brug af PIN-koden.
Data du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun PBS, der kan læse dem. Hverken Sæbeboblen, eller andre har mulighed for at læse dataene.
Beløbet for varerne trækkes først, når varerne sendes fra www.saebeboblen.dk. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt ved købet.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Vi tager ikke kortgebyrer. Ved en uretmæssig indsigelse på en betaling, vil du blive godtgjort vores indsigelsesgebyr af 180 kr. + moms.
3. FRAGT
Vi leverer kun med GLS. Leveringerne følger pågældende transportørs forretningsbetingelser. Modtager du en pakke, der er tydeligt beskadiget, skal du helst nægte modtagelse af forsendelsen eller på fragtbrevet notere “modtaget med forbehold for senere kontrol og optælling af indholdet”. Har du taget imod forsendelsen og opdager en skade, bedes du kontakte www.CuppingandCare.dk med det samme og anmelde skaden. Det er altid en god idé at tage nogle billeder af hele forsendelsen, af fragtbrevet derpå samt af eventuelle skader. Vi hjælper meget gerne i disse sager, så send gerne alt dokumentation til os, og vi vil gå videre med sagen.
3.1. Vigtig leveringsinfo!
Bemærk, at det desværre ikke er muligt for GLS at levere til alle ikke-brofaste øer i Danmark, hvorfor de vil blive leveret til den nærmeste pakkeshop.
Hvis en pakke ikke afhentes indenfor fragtselskabets frist, så indsamles den på fragtselskabets vilkår. En uafhentet pakke returneres ikke til afsender, hvorfor du ved fortrydelse af købet skal afhente pakken i den pågældende pakkeshop og returnere den på normale vilkår. Er en pakke ikke afhentet indenfor den angivne periode, kontakt derfor fragtselskabet. Returneringer til pakkeshops accepteres ikke, og skal ske med omdeling jf. afsnittet om returnering.
3.2. Sådan leveres pakkerne
Ved valg af GLS med omdeling til privat leveres din forsendelse i din postkasse eller på adressen, hvorved pakken anses som værende leveret. Ved valg af GLS med omdeling til privat eller erhverv, tillader du GLS at benytte DepositService, hvilket betyder, at hvis ikke, at du er hjemme, så kan GLS stille og leverer din pakke et passende sted på adressen efter deres valg. Ved brug af GLS tillader du derved en levering med DepositService, hvilket også tydeligt fremgår ved kassen.